Realizarea cu maxim de eficienta si in termenele stabilite de directorul general a investitiilor necesare asigurarii bazei tehnico – materiale a societatii, precum si coordonarea activitatilor de logistica necesara intregii activitati a companiei. Postul este subordonat Directorului Executiv.Are in subordine directa centrul de depozitare, casa de expeditii, RO_LA , precum si filialele din Cluj ,Brasov si Bucuresti.
Activitati principale:
-Elaboreaza planul de activitate si bugetul aferent activitatii compartimentului de logistica, ca parte integranta a planului de afaceri si al bugetului de venituri si cheltuieli al companiei -Coordoneaza intreaga activitate de transport a societatii prin casa de expeditii auto si RO-LA -Coordoneaza activitatea de depozitare a societatii.
-Studiaza in timp util piata solicitantilor de transport si depozitare si dezvolta acest tip de servicii.
-Poarta negocieri cu ofertantii/furnizorii in vederea obtinerii conditiilor contractuale cele mai avantajoase;
-Incheie contracte cu acordul directorului general si verifica derularea/executia acestor contracte in termenii incheiati;
-Rezolva toate problemele legate de parcul auto al societatii.
-Raportre zilnica si/sau la intervale convenite cu conducerea companiei, intocmeste dari de seama asupra activitatii compartimentului la intervalele solicitate de directorul executiv.
-Intocmirea si tinerea unor evidente si statistici operativ - functioanle.
-Este la curent cu toate noutatile de pe piata in domeniul care face obiectul sau de activitate.
Cerinte post:
Candidatul ideal in viziunea noastra este un barbat tinar intre 30 – 40 ani cu o experienta lucrativa de 3-5 ani pe un post similar sau intr-un domeniu conex si care sa posede urmatoarele calitati :
-Absolvent de studii superioare tehnice(transporturi) sau economice;
-Foarte bune abilitati de relationare, usurinta in initierea , sustinerea si dezvoltarea relatiilor interpersonale.
-Foarte bune abilitati de comunicare si negociere(persuasiune si prezentare profesionala). .
-Spirit analitic si organizatoric.
-Spirit de echipa, dinamism , flexibilitate si initiativa
-Capacitatea de a gestiona activitati complexe si rezistenta la munca in conditii de stres;
-Abilitati de organizare si planificare;
-Personalitate puternica, cu valori stabile.
-Responsabilitate maxima si loialitate.
-Atitudine proactiva si pozitiva, initiativa, dinamism.
-Gandire anticipativa si preventiva.
-Spontaneitate, promptitudine si ritm de lucru alert.
-Cunostinte solide si experienta in operarea PC.
-Limba engleza nivel avansat, germana este un avantaj
-Permis auto categoria B.
-Aspect profesional-bussines.
Salariu oferit:
500-700 Euro net /luna
Alte bonusuri:
Pachet salarial atractiv min.500 Euro ; masina de serviciu ; telefon; alte bonusuri si sisteme de recompensare.
Oportunitati deosebite de dezvoltare profesionala in cadrul unei echipe active si dinamice.
Mediu de lucru stimulativ
Candidatii interesati vor trimite o scrisoare de intentie si un CV la nr.de Fax.0257-228033 sau prin E.mail la: eurojob_arad@yahoo.com
Vor fi contactati doar candidatii care corespund cerintelor esentiale.
Candidaturile vor fi tratate cu maximum de confidentialitate