- mentinerea relatiei cu clientii;
- mentinerea relatiei cu furnizorii (externi in proportie de 90%);
- intocmirea contractelor cu clientii si urmarirea derularii lor;
- lansarea de comenzi catre furnizori si urmarirea lor pina la livrarea catre client;
- Gestionarea activitatilor administrative in cadrul companiei;
- Preluarea si distribuirea documentelor interne si externe (procese verbale, adrese oficiale, oferte, corespondenta tip fax si email);
- Preluarea apelurilor telefonice;
- Elaborea de traduceri ale documentatiilor pentru vama;
- Monitorizarea agendei de intilniri a managerului;
- Gestionarea relatiilor cu furnizorii de servicii administrative
Cerinte post:
- absolvent facultate sau colegiu;
- cunostinte solide de utilizare a calculatorului (Word, Excel, Outlook, Internet, etc.);
- cunoasterea foarte buna a limbii engleze;
- cunostinte de contabilitate primara;
- spirit organizatoric dezvoltat;
- capacitatea de a anticipa si a rezolva problemele;
- rezistenta la stres;
- spirit de initiativa si atentie distributiva;
- experienta (constituie un avantaj).